Happy Birthday Hanif Idrus

Happy Birthday Hanif Idrus

Harijadi
Hehehehehhe..segan lak menulis entri angkat bakul sendiri ....
Hari ini harijadi aku pada 17.04.2013...Umur semakin meningkat dari tahun ke tahun .
Bagaimana dengan ilmu akhirat aku yek..tak bertambah-tambah lagi..huhuhuhu.

Ucapan pertama yang aku perasan ialah dari facebook. Hari ini Facebook aku memang sibuk gila ler. Hari ini aku meluangkan masa yang lama di FB. kejap-kejap aku on FB bila notification masuk ucapkan birthday pada aku...hehehehehe.
Terima kasih pada rakan-rakan Facebook aku.
Harijadi
Hari ini pula, sempena birthday aku. Aku kena pergi meeting dengan customer pasal Quality matter atau bahasa pasarnya Reject..hehehehehe.
Itu hadiah birthday ler......

Dan paling aku suka ialah ucapan kad dari isteri tersayang,. Aku tahu...bukan aku seorang ajer ada isteri...hehehhee. Tak habis-habis cerita tentang bini dia..hahahahaha.
Ayat manis-manis dan pujian.....suka sangat aku...kikikiki.
Sayangku, pujilah aku lagi....

Terima kasih pada Google kerana ucapkan Happy Birthday kat aku juga.

Pada bulan April juga adalah hari ulangtahun perkahwinan aku yang ke.......berapa yek. Nanti aku check..hehehehe.


Syukur alhamdulilah kepada Illahi kerana umur aku dianjakkan setahun lagi. Semoga aku akan menjadi manusia yag lebih baik samada kepada keluargaku, kerjaya ku dan sikapku ini.

Cukuplah....birthday sendiri pun nak buat entri.....hahahahahahahaa.
Logiknya..siapa nak buat entri pasal birthday kau kalau kau sendiri tak tulis..Betul kan..kan..kan
 

Catat Ulasan

32 Ulasan

ayusyuhara berkata…
Happy Birthday Tuan Hanif..Moga dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki..wish u have a wonderful life.. :)
Unknown berkata…
selamat hari lahir bro...semoga panjang umur dan sentiasa dimurahkan rezeki...amin...
Nur Baiyah berkata…
Selamat hari lahir Encik Hanif^_^
Semoga berbahagia bersama keluarga tercinta...
Unknown berkata…
happy birthday blogger Hanif Idrus..=D semoga sentiasa berada dlm rahmat-Nya..=)
Unknown berkata…
Sanah Helwah tuan :) moga ALLAH kurniakan keberkatan umur dan kemurahan rezeki kepada tuan.. May ALLAH bless u forever and ever..
P#eoniX berkata…
happy bufday bro!!!semoga sukses selalu!!huhuhuh!!!!yang ke brapr tuh??hakhakhak!!!
Izzat Eshak berkata…
Hepi besday bro!

Semoga dipanjangkan umur,
dimurahkan rezeki.
wantie berkata…
wish you happy bday. be a good man. ie. good father.giid worker and also be a better human being in this world. eh...speaking lak.

moga panjang umur. murah rezeki. bahagia selalu serta bahagiakan org org yg telah membahagiakan kamu....
inche hlovate berkata…
hapy birthday abg hanif.. semoga pnjang umur and dimurahkan rezeki ye:)

eh2 birtday kita jatuh pada buln yg sma la hihi
Bin Muhammad berkata…
Tahniah! Bukan semua orang boleh masuk bakul angkat sendiri...hehe

Salam Tuan HI...Selamat ulang tahun. Semoga diberi kesihatan dan dimurahkan rezeki serta kebahagian berkekalan...Amiin.
shahdiana berkata…
happy bezday hanif...semoga bertambah success n bahagia bersama family tersayang....
Anisa Anuar berkata…
happy birthday...semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki
zaxx berkata…
happy besday tuan tanah..semoga bhgia dunia akhirat..:) keep on blogging..:)
Unknown berkata…
happy birthday, may you wish come true. :)
Unknown berkata…
selamat hari lahir buat kekanda ku tersayang....he3....
semoga bro terus success..... murah rezeki dan sentiasa dirahmati.....
Unknown berkata…
betul..betul..hehehe.best dapat ucapan dari org tersayangkan..apapun hepi beday..semoga dimurahkan rezeki..:)
Tanpa Nama berkata…
hepi befday to bro hanif idrus...moga sihat sentiasa dan bahagia selalu..nampaknya kita berkongsi bulan lahir yang sama..tapi kathy dah lepas.. :)
Unknown berkata…
Selamat Hari Lahir bro Hanif.
Ya Allah, panjangkanlah umur rakan blogger ku Hanif Idrus. Murahkan rezkinya dan berikan dia dan keluargaanya kesihatan dan kebahagian yang berpanjangan. Amin...
amranaiman berkata…
lama x nmpk.. dgr dh tua.. hehehe.. slmt hari lahir.. semoga murah rezeki dan dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat :)
Adam Hakimie berkata…
Selamat Hari Lahir Bang... Nampak mcm muda lagi jek.. hehe...
Asmar Arafad berkata…
Happy Belated Birthday..
semoga panjang umur dan di murahkan rezki hendakNYA..
Cik Nor berkata…
hepi bestday a.hanif..semoga panjang umur n murah rezeki sokmo..aamiin...
Sheila Salim berkata…
Assalamualaikum bro, selamat hari lahir. sorry lambat wish. hehe semoga hidup bahagia, sihat walafiat dan berjaya didunia dan akhirat. insyallah :)
mama3heroo berkata…
Heppi birthday to u hanif
Athirah Farah berkata…
halamak.!! dah besday upenya abg hanif kite ni.. semoga dipanjangkan umor dan dimurahkan rezki ye..satu lagi.. semoga terus berbahagia bersama isteri tercinta serta keluarga.. hehehehe :)

#kek 88 tingkat taw.! tolong jempot k.. hehehe :)
Unknown berkata…
Selamat hari Lahir En.Hanif..dah bertambah usia ek..sy pun beberapa hari lagi bertambah usia jgk la..
Kerapu berkata…
Happy bestday for your birthday..... May Allah bless you
Mrszahrinekin berkata…
happy baletdbufday
Aimacomel berkata…
owh, selamat hari dilahirkan ye abg hanif. i'm April tooo =) moga terus bersinar gemilang dan terus membilang ye abg hanif,
MyFreeMinded berkata…
Ala En Hanif, baca dari depan so dah wish kat n3 lain..:)
Blog Santai berkata…
Happy belated birthday en. hanif...semoga terus gemilang and terbilang...
OKje berkata…
HEPY BELATED BEZDAY Nep...tak mo bagi tau umur ke?...ingat kita tak taulah tu hehe..