Majlis Kahwin Anak Jiran

Majlis Kahwin Anak Jiran

kahwin
Semalam memang cukup panas!!!! Nak terbakau kulit aku. Tapi berita baik untuk majlis pengantin.
Semalam anak jiran aku berkahwin. 2 pasangan sekaligus kahwin. Dan aku seperti biasa menyibukkan diri dengan mengambil gambar pengantin.
kahwin

Memang tough juga ler, ambil gambar 2 pengantin sekaligus. Terlari-lari ke sana ke mari.

Dua fotografi memang tak sesuai ambil gambar 2 pasangan. At least kena tambah sorang lagi.

Buat pertama kali aku lihat tetamu majlis perkahwinan yang paling ramai orang. Dari start sampai pukul 3pm tak putus-putus orang datang.

Bunga telur 2000 biji...habis!!!!
Nasib baik bapa pengantin tu caterer, boleh top up makanan dengan mudah.
Makanan pula best-best. Siap ada cendul dan aiskrim. Anak aku ke hulu ke hilir makan aiskrim percuma tu.



Aku ucapkan Selamat Pengantin baru kepada Faizah dan Fadhilah serta pasangan mereka.
Semoga perkahwinan anda hingga ke akhir hayat. Amin.

Maaf ler gambar tak berapa sharp..sebab anak aku yang ambil. Under training..hehehehe.
kahwin

Catat Ulasan

17 Ulasan

Unknown berkata…
selamat pengantin baru buat mereka ^__^
Munir berkata…
selamat pengantin baru buat mereka..hope hingga ke akhir hayat...
PCL berkata…
best jugak ada kenduri kahwin cuti2 nih, ..dapat mkn free tp 'tol' tetap kena bayar...selamat pengantin baru kpd pasangan tersebut.
Unknown berkata…
Dah bapaknya ceterer,,best la wat makan besar-besar
Mummy MM berkata…
Seronoknya dapat amik gambar owg.. Saya suka tapi malu.. Hihihi..
Tanpa Nama berkata…
huhuhu...

nanti praktis lagi la ye tgkap gambar

:)
Salmi berkata…
Selamat pengantin baru buat mereka.
2000 biji telur, banyak tu...
TiranaAduka berkata…
selamat pgantin bru buat dua mempelai.tirana aduka ucapkan.
Bunda_nora berkata…
selamat pengantin baru..semoga kekal hingga hujung nyawa..
Tengkubutang berkata…
teman suka kaler baju pengantin 2.. he2
Kamsiah yusoff berkata…
suka pic last tu...so sweet..
Unknown berkata…
Soalan cepumas, bro dah kawin lum? :)
Yanty Lee berkata…
Semoga hubungan suami isteri hingga ke hujung nyawa tapi kan , bila pula Bro Hanif punya turn ni?

Opsss maap jika sensitip soklan ni.
Unknown berkata…
Meriahnya bro.....
Slmt pengantin baru....buat pasangan mempelai
Sukma berkata…
selamat sudah......
Unknown berkata…
tahniah buat mereka..=)

MyFreeMinded berkata…
selamat memasuki alam perkahwinan...