Google + For Dummies

Google + For Dummies

Google + For Dummies
Yes...akhirnya aku telah berjaya membeli buku khas untuk Google Plus.
Seperti mana pernah aku tekankan dulu Google Plus ini satu hari nanti akan mendahului Facebook. Dan atas sebab itu jugalah Google + ini diujudkan.

Atas sebab itulah juga aku ternampak sebuah buku yang diterbitkan tahun ini berkenaan Google Plus. Terus aku cekup dan beli buku ini.

Teknologi Google Plus cukup laju dan aku rasa dalam 3 bulan buku ini akan dianggap lapuk. But yang penting konsep Google Plus itu aku mahukan dari buku ini.

Memang amat sesuai nama buku itu dengan aku yang kurang bijak tentang Teknologi Perkomputeran ni...kikikiki. Google Plus For Dummies!!!!

Sekarang aku tengah baca dengan tekun. Walaupun ia spesifik tentang marketing menggunakan Google Plus namun pada dasarnya ia mempunyai tips tentang hint dan underground Google Plus.

Tahukah anda Google Plus juga mempunyai hashtag seperti Twitter?
Tahukah anda kita boleh e-mail post terbaru kita di Circle kita seramai 150 orang?
Tahukah anda kita boleh cipta e-mail menggunakan Evernote di Google Plus spesifik khas untuk bisnis kita tanpa campur aduk dengan e-mail gmail kita?

Selepas baca aku akan translate dan inform pada rakan-rakan blogger.
Inilah kesan menjadi blogger....sentiasa kena upgrade mengejar teknologi but it fun!!

Catat Ulasan

15 Ulasan

Mummy MM berkata…
Wah, serious Abg nak belajar nie.. (^_^)
Unknown berkata…
wah..nice!
nanti kongsikan isi dlmnya
tringin gak nak tahu
Unknown berkata…
nanti kongsi kat kita orang ya..
Sheila Salim berkata…
Assalamualaikum abg hanif! tak sabar nak tgu abg hanif review sikit apa dalam buku tu. yeayyyyy :)
*jenuh nak kejar iT
Bin Muhammad berkata…
Saya menanti nya...tuan HI! Kecik tapak tangan...stadium Bukit Jalil saya tadahkan!
Unknown berkata…
Byk lagi xtahu ni.. wauu akan mendahului Facebook? bagus2.. cerah masa depan..hehe
Unknown berkata…
kongsi ilmu IT yang boleh memberi manfaat....
my notes berkata…
ada tak cara camna nak block hackers yg dah hack url google+
Tanpa Nama berkata…
rajinnye baca buku teknologi

:)
Unknown berkata…
woahh..smpai siap beli buku..
goodluck!! ;)
Unknown berkata…
siap beli buku lagi..nanti kongsikan sama ye..
Aimacomel berkata…
mana nk dpt buku ni abg hanif? macam best je.
Unknown berkata…
..sy mmg terkebelakang dlm teknologi ni..mmg xnk kejar pn .. :P
wantie berkata…
sure pas ni berputar putar HI kat google +
Bunda_nora berkata…
assalam,

bunda pun nak tahu juga pasal google plus ni...bunda dah banyak ketinggalan ni..