Family Day 2013 Jabatan Wife Aku

Family Day 2013 Jabatan Wife Aku

Semalam jabatan kilang wife aku iaitu MPD ( Mecha Product Division) ada buat family day. Aku pun sertai ler sebab wife aku salah satu AJK permainan.

Dalam hal ini, inilah kelebihan menjadi seorang photographer. Walau pun kau tak kenal sangat budak-budak kat sana tapi status kau memegang kamera menyebabkan masa kau penuh sepanjang masa malah kau yang lebih penat dari yang lain...hahahahhaha.

Malah ramai kawan boleh kau perolehi dengan mengamalkan teknik keselambaan mengambil gambar mereka.

Aku lihat tadi memang happy semua budak-budak tu walaupun matahari terik menyala kat dahi, tangan dan kulit mulus aku ini.

Family Day 2013

Acara untuk kanak-kanak, sudah tentu anak perempuan aku menwajibka diri menjoin setiap acara. Malah jadi juara. Anak perempuan aku memang ikut perangai selamba aku..ehhehehehe

Family Day 2013
Suasana meriah semasa semua peserta berkumpul untuk menyertai acara mainan rakyat yang dianjurkan oleh staff-staff MPD ini

Family Day 2013


Tak dilupakan anak jantan aku  yang pakai topi koboi menyelitkan diri dalam acara bergambar. Main game semua tak nak join tapi kalau nak bergambar memang suka menyibukkan diri. Gaya yang diguna ialah gaya tertonggeng separuh senget..hehehehe.

Family Day 2013

Tak dilupakan juga gadis-gadis cantik di Family Day tersebut. Tak dapat nak kawal tangan ini mengambil gambar gadis-gadis cantik di sana. So suka tak suka terpaksa aku mengetik gambar mereka.
Inisalah satu gambar yang aku ambil..sebenarnya banyak lagi..ahaks
Itulah kelebihan menjadi wanita cantik ini...hehehehe

Catat Ulasan

12 Ulasan

Yanty Lee berkata…
Amboiiilensa mesti nak tala kat gadis cun na bro Hanif!!!! hahahaha... Ty selalu tak pernah kesempatan join opis Ty punya Family Day lagipun tak berminat. haha
ejulz berkata…
waaaaa.. meriah.. best..

kim salam kat gadis2 cantik.. hehehe
Teacher Basariah berkata…
meriah betoi ek..mesti cik puan kat sebelah menjeling tajam kan?ehehe..
syafiqa berkata…
gadis gadis hot
hahaha


meriah
Carlos Santiago berkata…
hahaha... gadis cantik mmg selalu menjadi...... lelaki. hehe
sobri yaacob berkata…
ambil gmbar cantik mesti wajib..
walaupun d sblah ada isteri ksayangan :)
Sukma berkata…
tangan tu mesti nak klik gadis-gadis cantik yea....hehe
Bunda_nora berkata…
amboi, meriahnyerr
Aimacomel berkata…
hahaha, tu yg paling tak tahan. tgn tu gatai nak ketip2 eh amoi cantik
ieta berkata…
Hamboih2... sempat lagi tu ya... wife tak marah ker... hehe.... Sy pun baru balik dr family day ofis suami. Tp mcm malas je rasa nak buat entri tentang tu lg. Hehe...
Unknown berkata…
amboi.... gambar gadis cantik yg jadi pilihan ye......he3....mesti meriah majlis tu....
OKje berkata…
Dah ada bini cantik pun, tetap nak ambik gambar gadis cantik yeh! hoho