Buat Duit Dengan Blog Online

Buat Duit Dengan Blog Online


Blog Online
Akhirnya isteri aku bersetuju untuk membenarkan aku membuat blogshop on line!!!
Sebenarnya aku dah lama mempunyai laman web blogshop dan facebook online yang menanti untuk digunakan.

Tapi dah lama tidur sebab tiada produk dan orang yang nak menguruskannnya. Aku memang malas nak buat urusan delivery atau berurusan tentang wang ini .
Tempoh hari aku ada membaca blog HH yang memang terkenal dengan entri bisnis online.

So aku tanya wife aku nak cuba tak, aku siapkan semua produk-produk tu dalam blogshop tapi isteri aku kena jaga ler..Aku tak masuk campur!!!
Tapi aku bertanggungjawab updated blog ini cuma tentang transaksi dan apa jua produk aku tak ambil tahu....

Isteri aku bersetuju dengan cadangan aku...
Lalu aku bongkar blog HH dan mendapat ada 2 laman web yang amat sesuai untuk aku iaitu

Aku join dropship iaitu  edyymall
Aku join produk-produk affiliate iaitu Jom Niaga

Dan aku akui kata-kata HH bahawa bukan mudah nak dapat keuntungan yang singkat jika buat blogshop ini.


Aku memang malas nak buat macam ini, sebab ia bukan minat aku. Dan kalau nak buat blogshop ini mesti ada komitment dan masa.
Tapi alang-alang aku dah ada pengurus kewangan yang bermurah hati untuk menjaga blogshop ini. Tugas aku ialah mempromosikan blogshop ini menggunakan blog aku dan apa jua laman sosial yang ada di dunia ini.

Hopefully berjaya ler...hahahahahaha.

Catat Ulasan

5 Ulasan

Unknown berkata…
all d bez abg hanif
nanti kongsikan pengalamannya dgn kami
Tanpa Nama berkata…
moga berjaya selalu..
Blog Santai berkata…
All the best ya hanif..nak dapat income online ni memang banyak cabarankan..kalau tak kuat memang cepat mengalah..