Cari Duit Dengan BidVestiser ?

Cari Duit Dengan BidVestiser ?

BidVestiser ialah sebuah syarikat pengiklanan yang membolehkan kita mencari wang tambahan sama seperti fungsi Nuffnang atau Google Adsense. Dimana kita mendapat bayaran melalui per-klik iklan yang di klik oleh pembaca di blog kita.

Malahan BidVestiser ini dianggap persaing hebat dengan Google Adsense. Dan proses memohon BidVestiser ini amat mudah tidak seperti Google Adsense yang perlukan pelbagai kelulusan. Tetapi dengan BidVestiser secara automatik anda diluluskan untuk iklan mereka.

Satu lagi kelebihan BidVestiser ini ialah anda boleh mencari wang tambahan dengan menyertai "Program Referral" mereka. Dan jika pembaca anda mendaftar dengan menggunakan referral anda maka anda akan memperolehi komisen dari BidVestiser.

Selain itu jika anda mahu mengiklan iklan melalui BidVestiser anda boleh menyertai "Publisher Center" dan kemudian copy banner mengikut saiz yang dikehendaki dan tepek di blog anda. Pendapatan dikira melalui PayPerClick(PPC).

Selain itu juga ia memberi commision (Conversation Earning) dimana ia merupakan satu bonus untuk penambahan hasil anda.

Inilah lebih kurang kelebihan BidVestiser dan cara pembayaran oleh BidVestiser terdapat 2 cara iiatu:
a) Melalui Cek
b) Melalui Paypal

Saya cadangkan guna PayPal kerana ia lebih mudah dan cepat. Penggunaan cek terpaksa diguna jika tiada kemudahan itu disediakan.

Ada tak saya beritahu ia di bayar menggunakan USD!!!

Apa lagi mahukan BidVestiser mengisi ruang kosong di blog and.
Daftar sekarang dan isikan borang yang disediakan dan tepek code iklan yang disediakan dan selesai.

Cuma masa mendaftar, anda kena pilih kategori dan saya cadangkan pilih kategori seperti dibawah:
 Web2.0 & Online Communities --Personal Blogs & Websites

Jom Klik Untuk Mendaftar Di bawah ini:





Catat Ulasan

5 Ulasan

menarik ni bang, thanks for sharing yer...
Azlan Strider berkata…
macam menarik jer insentif dia..boleh try ricky2 nanti nih..heheh

Regards,
-Strider-
Menarik juga untuk di cuba ni.
Tanpa Nama berkata…
boleh di try nanti..
Tanpa Nama berkata…
Salam. Ini ada satu website utk sesiapa yg suka jwb soalan2 survey. Bukan survey free je tau.. Tapi kita akan dibayar utk setiap soalan survey yg kita jawab. Alaa bukannya susah pon nak jawab soalan survey ni kan? Lagi banyak survey yg kita jawab, lagi banyak la kita duit yg akan kita dapat. Ada survey yang menawarkan sampai RM7.00. Saya dah cuba, dan dah dapat RM10 dah pun. RM10 je la, sebab saya jarang online. Kalau rajin, mesti lg byk dapat. Daftar free je.. Jom try ke link ini:
http://my.ipanelonline.com/register?inviter_id=2321921

Ataupun cuba link ini: http://www.clixsense.com/?6344221 dan juga ini: http://www.neobux.com/?r=pipahbez untuk dapatkan duit dengan cara klik iklan2 yg disediakan. Daftar free. Mudah je. InsyaAllah menjadi.