Darah Tinggi Menurun Dengan Phyto Double Stem Cell

Darah Tinggi Menurun Dengan Phyto Double Stem Cell

Phyto Double Stem Cell

Pada gambarajah di atas menunjukkan rekod darah tinggi mak aku yang semakin menurun dan lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya.

Semalam pada 3.04.2014-- (doktor salah tulis tarikh ler..ahaks) tapi next checking tarikhnya betul lak.
Darah tinggi mak aku 127/59- atas dan bawah semuanya normal!!!

Doktor tanya macam mana boleh turun, mak aku kata tengah diet tapi berat badan makin naik..ahaks..
Sebenarnya mak aku makan produk Phyto Double Stem Cell yang telah membaik pulih kesihatan mak aku.

Pada mulanya aku tak percaya produk MLM ini ..sebab mengikut sejarah hidup aku ini MLM ini semuanya pembohong ajer dan paling leceh nak cari ahli... Aku sales dan marketing memang out!!!

Walau pun aku mencegah, mak aku tetap beli Phyto Double Stem Cell dengan harga RM335 dan mendapat 58 sachet untuk satu bulan. Setiap hari makan satu tapi digalakkan makan 2 sachet setiap hari. Disebabkan ianya mahal, mak aku makan 1 sachet cukup lerr.

Perubahan fizikal 2 minggu pertama ialah muka mak merah macam anak dara...hehehehehe. Dan kemudian sakit lututnya pun berkurangan. Biasanya kalau duduk lama susah nak bangun tapi sekarang ni agak mudah..

Penutup kebaikan Phyto Double Stem Cell ialah semalam darah tingginya yang aku boleh katakan sudah normal!!!

Semalam mak aku bawa surat klinik kesihatan beliau dan tunjuk pada penaja Phyto Double Stem Cellnya...hehehehe. Suka hati penajanya dan siap amik gambar lagi..

Sesiapa ingin dapatkan maklumat Phyto Double Stem Cell ini boleh pergi ke laman web Phyto Double Stem Cell yang aku bangunkan atas permintaan penaja iaitu kawan mak aku merangkumi Ketua Wanita UMNO dan bilal. Sebab tu mak aku terpaksa beli tapi berbaloi jugak lerrr...

Penerangannya cukup lengkap dan kalau nak order boleh gunakan borang yang disediakan tetapi SMS dulu yek... Nanti kalau beli kami masukkan anda jadi ahli dan jika anda perkenalkan pada rakan anda dan masa order tolong beritahu no ahli anda. Anda akan dapat komisen yang lumayan !!!

Dan seterusnya kawan anda akan dimasukkan ke bawah nama anda... tahukan MLM punya sistem!!
Ni aku terpaksa terangkan sebab aku kan kroni mak aku ...hehehehhehe.

Bawah ini ada video mak aku yang diambil oleh aku atas arahan penaja selepas 2 minggu makan Phyto Double Stem Cell ini dimana sakit lututnya berkurangan. Femes jap mak aku ini..



Lupa lak...kalau anda ada soalan tolong sms dan nanti kami call anda. Tu no telefon aku tu.. Tapi aku tak pandai nak jawab.. Di kolum website tu tab" Tempahan Dan Hubungi Kami".

Kat situ ada borang order dan no telefon.. jangan call sebab aku kalau no tak keluar nama aku tak angkat...sms dulu..hahahahaha.

Untuk orang Melaka kalau nak penerangan lebih lanjut, kami boleh panggil ejen Phyto Double Stem Cell datang ke rumah anda. Tapi pastikan kumpul dalam 8 - 10 orang dan seteko teh...hehehehehe.
SMS kepada kami dan kami akan call anda untuk membuat temujanji..

Catat Ulasan

3 Ulasan

Dunia Zumal berkata…
Produk berasaskan stem cell nie memang mujarab...
Qashmere berkata…
Kata orang menda ni banyak manfaaat boleh kurus pon ada...hmmm tengok ada kesan pada mengurangkan darah tinggi. bagus tu
Tanpa Nama berkata…
terbaik ni..