Muzium Tentera Darat Port Dickson

Muzium Tentera Darat Port Dickson

Muzium Tentera Darat Port Dickson

Aku sebenarnya dah banyak kali ke Port Dickson tetapi belum pernah ke Muzium Tentera Darat Port Dickson.

Mana taknya, bapak dan anak kalau sampai hotel jer terus terjah swimming pool dari pagi ke petang. Lepas tu mandi laut dan lepas tu swimming pool lagi.

Muzium Tentera Darat Port Dickson
Paling jauh pun ke pasar malam Port Dickson hari sabtu tu ajer...hehehehhehe.

Tapi kali iniaku nak ubah selera , nak jalan-jalan ke tempat pelancongan Port Dickson dan tempat pertama aku pergi ialah Muzium Tentera Darat Port Dickson. 

Lagi pun kali ini aku duduk lama sikit, dari hari Jumaat ke Ahad. So banyak masa lagi...hehehehhe.


Menyesal aku tak pergi dulu, memang awesome dan anak-anak aku pun gembira dapat panjat sana sini...hehehehehehe.

Selain itu ia memberi kesedaran kepada kita perjuangan tentera kita memperjuangkan darah mereka demi kita agar dapat kehidupan seperti sekarang ini.

Aku cadang kalau anda ke Port Dickson pergilah ke Muzium Tentera Darat Port Dickson. Lagi pun Port Dickson ialah bandar Tentera Darat...memang wajib pergi ke sana .

Muzium Tentera Darat Port Dickson

Muzium Tentera Darat Port Dickson

Muzium Tentera Darat Port Dickson

Muzium Tentera Darat Port Dickson

Muzium Tentera Darat Port Dickson


Catat Ulasan

1 Ulasan

setya berkata…
Aktivity liburan memang diperlukan untuk mengistirahtkan badan dan pikiran