Lake Garden Taiping Perak

Lake Garden Taiping Perak

Hari ini aku berada di Taiping Perak melawat kakak aku. Sementara itu aku ambil kesempatan pusing-pusing di Taiping.

Kali terakhir aku berada di Taiping ialah pada tahun 2011. Tak banyak perubahan di Taiping. Tempat pertama yang aku pergi pada petang tadi ialah ke Taman Tasik Taiping atau bahasa omputihnya ialah Lake Garden..hehehehehehe.

Petang pergi ke sana penuh dengan manusia yang sedang melakukan pelbagai aktiviti riadah. Memang hidup Lake Garden dengan penghuni Taiping berjogging serta ibu bapa membawa anak-anak bersantai disana.

Aku sebenarnya nak ambil gambar pohon pokok melentur di air..sebab tahun 2011 aku nak ambil tapi hujan pula. Frust dia hingga ke tahun 2015..hehehehehehe.

Jom lihat gambar yang aku ambil tapi malangnya skill dah agak slow sikit sebab lama tak ambil gambar..hahahahaha.

Gambar budak kecil yang aku ambil tu bukan anak yekk..anak orang...

Lake Garden Taiping Perak


Lake Garden Taiping Perak


Lake Garden Taiping Perak

Lake Garden Taiping Perak

Catat Ulasan

0 Ulasan