Hanif Malaysia Best Blog 2015 Carian Pertama

Hanif Malaysia Best Blog 2015 Carian Pertama

Hanif Malaysia Best Blog 2015 Carian Pertama

Akhirnya Hanif Idrus Blog artikel Malaysia Best Blog 2015 telah berada dalam carian pertama enjin carian Google.

Kontest SEO yang mencabar semua blogger Malaysia dalam mencapai tujuan utama untuk mencapai kedudukan tertinggi enjin carian Google.

Semenjak aku menulis artikel Malaysia Best Blog 2015 ini pada Feb lalu memang susah betul nak masuk dalam enjin carian Google ini hingga aku malas nak fikir lagi. Tetapi usaha tetap dilakukan juga agar masuk ke dalam enjin carian.

Sebelum hilang ranking aku dalam enjin carian ini nanti baik aku cepat-cepat screen captured...hehehehehehe.

Aku tahu keputusannya akan berubah-ubah dan esok aku mungkin aku di helaian ketiga dalam enjin carian.
Blogger Lelaki masih utuh di tempat pertama berlawan dengan otai Hasrul Hassan.

Seronok melihat pertarungan blogger-blogger kita bersaing, secara tak langsung dapat jua menimba ilmu di dada ini dengan mencungkil teknik-teknik mereka.

Dan paling seronok melihat kita pun bersaing sama...hehehehehehe.

Angan-angan mesti ada, siapa tak nak menang dalam pertandingan ini. Pertamanya aku dapat mempromosikan blog aku dan secara tak langsung menjana trafik ke blog Hanif Idrus. Itu tujuan utama aku .

Kedua dapat wang tunai, baru boleh belanja sakan ...hahahahahaha.

Walau apapun aku doakan semua pihak menjadi pemenang dan harapan aku pihak yang menyertai ini kontest Malaysia Best Blog 2015 ini teruskan uasaha anda.!!!

Catat Ulasan

0 Ulasan