Majlis Ijtima Ilmu Ustaz Mohd Kazim ( 5 April 2015)

Majlis Ijtima Ilmu Ustaz Mohd Kazim ( 5 April 2015)

Majlis Ijtima Ilmu Ustaz Mohd Kazim ( 5 April 2015)
Group Melaka 

Majlis Ijtima Ilmu Ustaz Mohd Kazim Elias yang dihadiri oleh mak aku, mak mentua aku serta bodyguard mereka iaitu bini aku.

Orang putih kata lady time, so tak nak kacau ler kaum wanita ini...hahahahaha.
Mak mentua dan mak aku memang peminat Ustaz Kazim Elias, so apabila peluang diberi pergi Pusat Pendidikan Al Barakah milik Ustaz Kazim memang satu peluang keemasan yang ditunggu-tunggu.

Majlis Ijtima Ilmu Ustaz Mohd Kazim ( 5 April 2015)
Impak yang aku dengar dari mulut mak dan mak mentua aku serta pemanis cerita oleh wife aku, mereka sangat gembira dan kalau boleh nak pergi lagi..hahahaha.

Aku nak tulis banyak pun tak boleh sebab aku tak pergi tapi aku hanya tumpang gembira sahaja.

Apa yang aku boleh cerita ialah mangga yang mereka beli kat Perak memang manis bila dimakan...ahaks.

Maklumat yang aku perolehi ialah menurut mak aku Pusat Pendidikan Al Barakah ini memang cukup besar dan teratur. Perbelanjaan bulanan untuk menguruskan sekolah ini ialah RM150,000!!!!

Dan semuanya dari usaha Ustaz Mohd Kazim Elias dan aku doakan agar dilimpah keberkatang Allah kepada Ustaz Mohd Kazim Elias ini. Kalau nak menderma bolehlah hubungi PA Uztaz Kazim dengan talian 013-5817879.

Kepada Yang Berminat Untuk Melawat Ke Pusat Pendidikan AL Barakah, Boleh Hubungi Pn. Zainab Di Talian 05-5260321 ( Waktu Pejabat ).i

Catat Ulasan

0 Ulasan