Hanif Idrus New Tag/Labbeling

Hanif Idrus New Tag/Labbeling

Cabaran 1 hari ..1 entri merupakan satu cabran yang agak berat. Sila baca  blog aku Cabaran 1 Entri 1 Hari. Ini kerana sejak kebelakangan ni, aku  updated blog 2 atau 3 hari sekali.
Tapi baru-baru ini aku ingin mengekalkan rentak masa mula-mula buat blog dahulu . Tujuan: Suka-suka
Nak buat tak susah, kalau malas Copy and Paste tapi sesekali boleh ler kalau jumpa artikel yang best-best tapi selalu buat pun nanti orang benci..kekekeke.

So untuk merealisasikan cabaran ini , aku telah menambah label bagi blog aku iaitu Puasa 2011 dan kaki wayang.
Puasa 2011 ialah tentang perihal  puasa seperti bazar ramadhan, nasihat dan peristiwa di bulan puasa ini.
Kaki wayang sebenarnya adalah hobi tentang menonton wayang, tak banyak boleh disumbangkan tapi bulan ini banyak filem baru. Boleh kot?

Catat Ulasan

2 Ulasan

THE AUTHOR berkata…
Thanks bro...tgh cari semangat rajin...hahahhaa
Miecyber berkata…
Good luck Bro...