Cabaran Kendiri: Pageview 100,000

Cabaran Kendiri: Pageview 100,000

Salam semua...
So hari ni adalah minggu last aku bertungkus lumus nak naikkan Followers dan Alexa Ranking aku.
Dalam bulan ini semua target yang aku nak semua dah dapat:
Alexa Rank dari 1,842,643 kini dah turun 1,267, 172...dalam masa 3 minggu.
Follower dari nilai 180 orang kini dah dapat 223 dalam masa 10 hari... ( Target 1 bulan tapi cepat ler...)
Entri target setiap hari minimum 1 entri  tapi bulan lepas dapat 47 entri...
Internal link dan External link aku dah baiki  sikit-sikit dari 300 lebih dan kini total 152.

So ini last punya target, aku nak kasi pageview  aku 100,000 dalam  1 bulan ( 20.09.2011 - 20.10.2011)

Sekarang 80,897 pageview...tinggal 19,103 pageview. ajer aku kena dapat kan dalam satu bulan.
Jika ni berjaya maka selesailah sudah kerja aku ....
Harap-harap semua tutorial aku tentang blogging ini anda semua berpuas hati
Nak guna underground atau tak terpulang...
Tapi yang pasti aku tak tipu kau orang ..
So lain kali kalau ada blogger lama berbangga kejayaan ciput mereka, jangan kecil hati kerana dalam hati anda berkata,
"Aku boleh buat semua tu"
Untuk aku blogwalking....blogwalking... dan kini aku nak blogwalking 150 blogger baru...
Dan buat entri. ( Ingat dalam masa 3 bulan adalah kritikal buat blogger baru..please maintain entri dan cari pageview)
Minggu depan aku nak buat entri , apa yang patut ada pada sesuatu blog...
http://hanifidrus.blogspot.com/2011/09/jom-serbu-blogger-baru-150-url-blogger.html

Catat Ulasan

2 Ulasan

cik asam jeruk berkata…
saya nk maintain entry pon asek busy je mggu ni..wiken open house,wedding.uwaaa..lg sebulan setengah ni.list 150 en hanif bg pon tak habis terjah.baru bape je..sobs2
rebellion berkata…
samalah taktik kite skit2, aku pun pastikan ade 1 entry setiap hari, kalo gune blogspot mungkin dah biasa dengan schedule post sebab ni lah care aku gune untuk pastikan tiap2 hari ade post.