Download dan Tonton Drama Adam Dan Hawa Dari Astro

Download dan Tonton Drama Adam Dan Hawa Dari Astro

Aku buat entri pasal keyword carian popular Adam dan Hawa, tak pasal-pasal bini aku yang dah terbaca artikel ini nak nonton pula drama ini. Aku tak der amik line Astro Adam Dan Hawa ini, so bini aku tonton episod satu kat You Tube, dah mula merengek minta aku download.

Aku kata download sendiri ler, malas aku nak download sat persatu,....bosan menunggu.
 So wife aku ini amatur komputer...hehehhehe.
Seperti biasa pergi ke You Tube cari Adam Dan Hawa, episod satu dan dua setel..nak cari episod tiga.
Bini aku panggill aku " Bang, episod Adam Dan Hawa ini melompat-lompat episod dia ler"
Aku jawab" Buat apa, download pakai You Tube, pergi ke blogger-blogger yang dah susun episod satu hingga terkini"

Akhirnya aku juga terpaksa merayau satu persatu blogger yag buat cerita, nasib baik kat bloglist aku tengah ramai buat download drama ini...ehhehehehe

Disiniaku nak senaraikan blogger-blogger rajin yang boleh kau down download drama ini:
a) http://www.perekacerita.com/2012/08/adam-dan-hawa-astro.html
b) http://bicarahiduptentangaku.blogspot.com/2012/09/penangan-adam-hawa-download.html

Kalau malas nak download,kau nak tonton ajer pergi ke sini:
http://ezzardesire.blogspot.com
Sebelah kanan side bar ada susunan episod...

Ok.. dan aku buat  entri pun senang nanti kalau bini aku nak tonton atau download.
Ok ...cayang..!!!! Abang nak sambung tengok kartun ini....issskkkk
Download sendiri.....!!!!.
Entri berkaitan: Adam Dan Hawa Dalam Erti SEO

Jom Baca 2012 Tahunku Yang kacak--Contest SEO

 

Catat Ulasan

14 Ulasan

MalizaMah berkata…
hmmm..... adam dan hawa... waaaa
haryati berkata…
hihi...sy pun suke tengok gak... tp sempat tengok sampai episod 2 je kat fb Astro Gempak sbb tak langgan astro mustika...
amranaiman berkata…
SEO nye entri ni.. :)
PEREKA CERITA berkata…
Blog yang bagus .. teruskan berblog bukan kerana duit tapi kerana minat.. agak dpt kekalkan minat berblog ^_^
Nick Nashram berkata…
baru je buat entri pasal ni..keyword pasal ni memang panas..maklum la pelakon aaron aziz..sape tak nak tengok..hahah

Drama Panas Pelakon Aaron Aziz & Nadiya Nisaa Dalam Adam Dan Hawa
ejulz berkata…
meletup gak cite ni.. xpenah tgk g.. hehe.. sy tag sini.. hehe

http://kampung-kameq.blogspot.com/2012/09/merdeka-awesome-giveaway-by-rochelle.html
Unknown berkata…
nak cari pun tak sempat remy nie... thanks bro... siap kali link sekali... leh ler remy terjah nanti....
Aimacomel berkata…
suka gk cerita ni. tp belum berkesempatan nk tengok. thanks eh abg hanif. leh download pasni =)
wah.. novel dah pernah baca.. hehe.. tapi cerita belum pernah tgok
Tanpa Nama berkata…
dah download..tp tak tgk2 lagi....
Cikrosecute berkata…
rajinnya hanif...cr tengok kat tv astro jer hihihi
Ailysha berkata…
sekadar memberi informasi

cuba bukak blog
kepalabergetar
(google je..sure ada)
mcm semua drama ada..
ktorg yg duduk australia pun leh tgk..

sharing is caring
endri Barcelonista berkata…
mantap sangat...........:)
Unknown berkata…
kate tak pernah tingal tengok cerita ni..menarik juga tak sabar nak tunggu dia kembali dengan adam lagi..:
)