Hadiah Follower Ke 1000

Hadiah Follower Ke 1000

hanifidrus
Salam satu blogger. Janji ditepati!!!
Ewahhh!!! Cam ahli politik lak..ahaks...
Akhirnya hadiah untuk follower ke 1000 iaitu Secret Lady telah aku beli. Pada mulanya ingatkan nak beli kraftangan Melaka...yalah   pakcik kan orang Melaka so ingatkan nak beli produk Melaka.

Tapi tempoh hari pergi ke event 5 negara 1 Fiesta so bini aku kata baik beli rantai tangan kristal. So kami beli 2 rantai iaitu dari buatan Filipina.. So aku ikut ajer ler.
Aku bukan tahu taste pompuan ni...so pompuan lagi faham. Betul tak?

Lepas tu kami beli kotak untuk letakkan rantai tu sekali. Kiut lak nampak.
Sekarang tengah tunggu follower ke 1000 aku e-mail alamat rumahnya. Nanti aku DHL ke rumah beliau.

Selain itu kat side bar blog aku pun aku letak link follower ke 1000 aku sampai hujung tahun ini. Memandangkan aku sertai kontest 2012 Tahunku Yang Kacak dan target tahun ini 1000 follower telah tercapai.
Ianya juga moment termanis 2012 Tahunku Yang Kacak...
 
Dan terima kasih kepada rakan-rakan yang telah men follow aku selama ini. Cuma kali ini hanya untuk follwer ke 1000 sahaja.
Tahun hadapan sebagai menghargai semua rakan-rakan blogger aku nak buat Giveaway untuk semua rakan-rakan blogger.
Belum ada tajuk lagi tapi plan dah ada ni...hehehheheh
 

Catat Ulasan

21 Ulasan

diari farisha berkata…
lupe hari tu nk unfollow dan follow balik..hehe..kalau x msti dh jdi folower ke 1000 :)
Unknown berkata…
cantik!! bertuah dya.. =)
LiNda berkata…
cantikk..sila la buat GA bro hanif..:)
haryati berkata…
wahhh...besnye hadiah follower ke 1000.... tahniah ye...
nur berkata…
wah...cantiknye.. congratzzz :)
Suria Amanda berkata…
follower yg dah lama ni xde hadiah ke..ayooo....larikkkk
Denaihati berkata…
tahniah untuk bro dan follower bro yg ke 1000,Secret Lady.
Unknown berkata…
alahai cantiknya...bertuah badan.
Nour Adieb berkata…
Wahhh, untung lah follower ke-1 000. Tahniah :)
Unknown berkata…
hu3... nasib baik remy bukan yg ke 1000... kalau tak jadi mami jarum ler... pakai gelang pi opis....he3
Cik Bayan berkata…
tahniah secret lady..tahniah buat Hanif jugak.
yayahnasake berkata…
untuk yayah tiada ke? budak yang kerap "bergaduh" comel2 dgn abg hanif :D hehehe .....
Unknown berkata…
untunglah penerima rantai tuh...:)
THE AUTHOR berkata…
Tahun depan nak buat GA..untuk rakan-rakan blogger !!!!
Unknown berkata…
cantik hadiah..memberilah ia bagaikan amal jariah...tahniah yg ke 1000 tu
Unknown berkata…
cantik hadiah..memberilah ia bagaikan amal jariah...tahniah yg ke 1000 tu
Blog Santai berkata…
Cantiknya..rugi tak unfollow and follow..anway nanti buat yang 2000 pulak k..
boni kacak berkata…
pergh..dapat hadiah istimewa tu.. tahniah buat secret lady..hehehe
tirahzairi berkata…
wahhh bertuahnya die
Diari Maya berkata…
Mmm btuahnya si empunya badan, tahniah ya!
OKje berkata…
Beruntung le....meriah sungguh dunia blogging ni dgn benda mcm ni...bagus... bini punya beli sekali tak?