Operator Wanita Bercakaran Di Kilang

Operator Wanita Bercakaran Di Kilang

Minggu lepas adalah minggu yang penuh cabaran di tempat kerja aku kot. Semenjak balik dari training tempoh hari, pelbagai kejadian pelik berlaku. Ini satu lagi cerita, kejadian berlaku waktu pagi jugak ler. Aku tengah lepak kat dalam opis memanaskan kerusi dan dari luar aku lihat Supervisor aku tengah bising kat 2 operator wanita.

Seorang perempuan ini tengah menangis-nangis. So sekali lagi, sebagai seorang yang penyayang dan pengasih aku tanya pada supervisor aku. Apa hal bising-bising dan pada masa yang sama aku tengok kedua-dua operator tersebut.

Pehhh!! kedua-dua muka operator tu calar balar kena cakar. Rupanya baru lepas bergaduh sesama sendiri disebabkan salah faham...hehehehehe.

Mahu tak mahu aku terpaksa hantar kedua-dua operator aku ke Human Resources untuk kaunseling mereka ini.

Aku pernah gak lihat video pelajar Malaysia perempuan bergaduh di tandas tapi Nepal punya gaduh lagi dahsyat hingga kecederaan anggota badan..hahahahhaa.

Aku pun malas nak fikirkan hal sebegini tapi undang-undang dalam kilang jika bergaduh adalah isu yang amat besar!! Itu peraturan!!

Tak kira ler samada perempuan atau lelaki, kalau mulut tu jahat sangat, orang akan jadi tension dan akhirnya bergaduh!!!

Banyak betul dugaan yang aku lihat di bulan puasa ini.

Kedua-dua operator aku ini dari Nepal, salah faham hanya disebabkan loker kasut dan seorang lagi tu agak kasar perwatakan dan bahasanya, itu yang jadi street fighter kat production aku.

Gambar sebelah tu adalah gangster Nepal yang pukul kawan dia tu sampai bercalar-balar..hihihiihi.
  
Esok aku nakpublish entri lawak yag aku kumpul sepanjang bulan ini...6 entri sekaligus..hehehe

Catat Ulasan

16 Ulasan

Cik Nor berkata…
masalah kecik jer..huhu
Kisah Si Dairy berkata…
dasyat mereka nie ye...
Unknown berkata…
dashyat la ,bercakar-cakaran lagi tu.
tatotttt..
wantie berkata…
wowowo.. tetiba kilang kamu tu ada rimo. takuttt...
Teacher Basariah berkata…
seram la pulak..uhuhu..
Tanpa Nama berkata…
kalah rimau...
Sukma berkata…
hai..TKR dah amik Nepal...bikin gempak jer dorang nih...poning kepalo...ehhh
haryati berkata…
kes rebut boyfren kot... kira en.anip ni org besar jugak le ye kat kilang ni...hihi
Blog Santai berkata…
Wau boleh tahan ganazz dia orang ni ya...deshum-deshum...
Unknown berkata…
cantik je calar dia..
ni mesti guna teknik gwiyomi..hahah!!
Unknown berkata…
uishh..dasyatnya..sampai begitu sekali...
Unknown berkata…
Kaum hawa kalau bergaduh, tersangat la ganas..
ayut berkata…
wlupun kecik,bila staf dh ari2x ngadap mmg blh jd isu besar...jiwa panas jer..tu smpi bercakar tu..hihihi
QasehnyaRania berkata…
macam2 .
kan dah calar balar muka tu ;)

selamat hari raya bro
maaf zahir batin :)
Tanpa Nama berkata…
ade video x....nk tgk