Contest SEO Eridy

Contest SEO Eridy

Contest SEO Eridy
Contest SEO Eridy ialah satu pertandingan wajib daftar. Hari ini aku teringin nak menyertai sebuah pertandingan SEO yang dinamakan Contest SEO Eridy yang sudah tentu dianjurkan oleh blogger bernama Eridy...hehehehehehee.

Contest SEO Eridy merupakan salah satu kegemaran aku kerana ia tertulis SEO. Dimana dalam cabaran Contest SEO Eridy, pemenangnya akan ditentukan oleh tempat pertama dalam carian Google pertama.

Untuk rakan-rakan yang berjinak-jinak dengan SEO ini, baiklah sertai Contest SEO Eridy kerana ia kontest ini akan mengajar kita lebih mahir dengan SEO ini.

Bukannya kita memasuki sesuatu kontest seperti Contest SEO Eridy  untuk menang semata-mata tetapai menguji teori SEO yang anda telah pelajari. Setiap teori haruslah disertai dengan praktikal.

Dimana Contest SEO Eridy ini bermula pada 12.12.2013 hingga 30.12.2013.
Tapi malangnya tarikh pendaftaran telah ditutup pada 11.12.2013..hehhehee

Aku selalu macam ni, terlewat sertai giveaway atau segmen tapi disebabkan aku telah tulis Contest SEO Eridy sebelum membaca lebih lanjut maka aku on ajer ler...hehehehehe.

CONTEST SEO ERIDY 

Hadiah untuk contest ini ialah wang tunai berjumlah RM500.00
Tempat pertama : RM200 x 1
Tempat kedua : RM 100 x 1
Tempat ketiga : RM 80 x 1
Saguhati : RM 20 x 6
Sebagai blogger, perkara asas SEO amatlah perlu kita ketahui. Jika tidak agak sukar untuk bersaing dalam dunia blogger ini terutama jika anda mempunyai kedai online yang sudah tentu memerlukan kemahiran SEO untuk mempercepatkan kedai online anda di carian enjin  google pencari.
Jom kita ber SEO dalam  Contest SEO Eridy ini.... Harap-harap tuan punya blog boleh terima penyertaan saya ini sebab aku lewat satu hari ajer...hehehehhe.
Contest SEO Eridy
contest SEO Eridy

Catat Ulasan

16 Ulasan

Blog Santai berkata…
Belum tutup lagilah Hanif..hari ni baru 8 Dec.4 hari lagi tinggal.sempat lagi sapa-sapa nak join..nway good luck ya..
Tanpa Nama berkata…
selamat maju jaya..
mselim3 berkata…
Assalammualaikum..bro hanif,

mselim3 datang daripada contest yang sama..visit sini,
Abdul Halim Ismail berkata…
Good luck bro, saya pun join.
Selamat maju jaya en hanif.. sama-sama memeriahkan contest ini yea..
suffer8zine berkata…
semoga berjaya bro. saya pun join juga http://goo.gl/nt2J2O ;D
THE AUTHOR berkata…
Alamak..aku salah tengok date ler..hahahhahaa
Masih buka lagi penyertaan ini!!
Sukma berkata…
good luck yea....
Unknown berkata…
Gud luck n semoga berjaya
Contest SEO Eridy
BW dri contest SEO yg sama
wazy berkata…
selamat berjaya
Liniey Nor berkata…
selamat bercontest..good luck
KamilSalleh berkata…
Salam sejahtera... Tahniah kerana berjaya menyertai contets terhebat ini. Semoga anda berada di kedudukan terbaik nanti. Insya Allah. Ada masa sudi-sudilah terjah entri saya juga ye:

Contest SEO Eridy