H12 Media Advertising Pop Up Iklan Menyusahkan

H12 Media Advertising Pop Up Iklan Menyusahkan

 H12  Media Advertising
Terkini terdapat satu lagi syarikat pengiklanan yang tengah popular sangat di Malaysia iaitu H12  Media Advertising. Khabarnya ia membayar iklan dalam bentuk USD so memang berbaloi kalau kita sertai H12  Media Advertising.

Apa Itu Iklan H12  Media Advertising,
Ianya sama macam program pay per click yang lain. Kita apply untuk letak iklan di blog kita, dan jika ada pelawat yang klik iklan, kita akan dapat komisen. Iklan-iklan yang dipaparkan adalah relevan dan popular seperti iklan MCD, MAS Airlines, i-Phone, iklan telco, dan banyak lagi.

Pembayaran akan dilakukan melalui PayPal dan minimum pembayaran ialah USD5.00. Dan ia akan dibayar dalam masa 24 jam.

Jika mahu lebih lanjut tentang bagaimana H12  Media Advertising boleh pergi ke blogger Nasuha.com. Dari dia saya tahu tentang syarikat ini, yang menjadi tanda tanya berminggu ini, aku ingatkan spam rupanya syarikat iklan...hehehehehe. Thank bro dan aku ada pinjam sikit ayat bro..
 H12  Media Advertising

Bro Nasuha akan terangkan bagaimana nak daftar serta yang menarik ialah bagaimana PayPal berfungsi kalau rakan-rakan blogger masih berminat tentang iklan antarabangsa ini.

Tapi masalah timbul ialah musim pop up muncul kembali gara-gara H12  Media Advertising. Ada beberapa blog yang aku pergi tetiba aku lihat ada tambahan tab baru dalam browser aku iaitu H12  Media Advertising.

Saya pernah dahulu membuat artikel dahulu bertajuk Musim Pop Up Iklan semasa rakan-rakan blogger tengah sibuk buat Pop Up Chrup Churp dan juga shoutbox. Ingat tak kenangan dahulu bila kau klik shout box keluar iklan....hehehehehee.


Sebenarnya H12  Media Advertising ini memang menakjubkan kalau kita pandai menggunakannya.

Lagi satu kata Nasuha.com ialah:
Apa yang sangat menarik dengan program pengiklanan H12 Media Advertising adalah program referral program. Setiap publisher yang daftar bersama kita akan kita dapat override sebanyak 10% komisen setiap kali publisher itu keluarkan duit bonus.

So kalau anda boleh cari rakan-rakan sertai  H12  Media Advertising anda akan dapat komisen 10%...bestnya!!!!

Cuma nasihat aku ialah teknik pop up ini agak tidak mesra kepada pembaca. Ianya menyusahkan kerana pembaca macam aku ini secara tiba-tiba terkejut ada iklan  H12  Media Advertising terselit kat browser kau...hehehehehee.

Aku berminat nak sertai tapi kat blog aku ini kau orang lihat, dah penuh dengan iklan...hehehehe. Macam kedai iklan ajer..ahaks.... Kalau letak banyak-banyak iklan pun tak bagus kan.

Maaf kalau ada sesiapa terasa pasal pop up window ini. Niat aku baik kerana teknik ini menyusahkan pembaca. 

Catat Ulasan

7 Ulasan

Betul tu Bro Hanif. Saya pun rasa susah nagn ikalan tu.huhu.
Dunia Zumal berkata…
tak sensor ke iklan H12 tu?
Ummi Hanie berkata…
bab iklan censored yg x best tu kan?
saya terima mesej dari mereka, tapi tak reply lagi sama ada berminat atau tidak...dan tentang menyusahkan tu, saya rasa betul bang... pop up dia tu...hu hu hu...
Blog Santai berkata…
Iklan dia censored lah hanif..suspen nak letak..
Azlan Strider berkata…
agreed dengan point of view ko tu bro..iklan pop up nie sebenarnya tak mesra pengguna..kekadang ia boleh menggangu orang utk membaca..aku tahu sebab aku selalu kena camtu..hehehe

Regards,
-Strider-
Tanpa Nama berkata…
Mcm2 je diorang ni..