Bayaran Dari Google Adsense

Bayaran Dari Google Adsense


Akhirnya dapat juga bayaran dari Google Adsense. Pembayaran yang aku nantikan agak lama. Walaupun jumlahnya tidak besar tapi apabila di tukar dari USD kepada RM, memang berbaloi-baloi.

Keranamu juga Google Adsense aku telah pertaruhkan banyak masa dan pengorbanan..hehehehehehe.

Pendapatan Google Adsense iniaku perolehi dari 3 buah blog aku iaitu blog personal aku ini, kedua dari blog drama aku dan akhir sekali ialah Blogshop aku.

Dari ketiga-tiga blog ini aku boost up pendapatan melalui pengiklanan Google Adsense ini.

Syukur alhamdulilah, akhirnya dapat juga hasil dari Google Adsense ini.
Selain itu punca pendapatan melalui blog aku ialah dari Bidvester dan pernah mendapat pembayaran dari Bidvester bulan lepas.

Pendek kata aku menjana penadapatan dari blog melalui sumber pengiklanan...hehehhehehe.

Lagi 4 hari nak cucuk duit, kalau wire transfer makan masa 4 hari kot.

Catat Ulasan

1 Ulasan

Mummy MM berkata…
Bestnya. Macam mana nak register?