Hari Terakhir Di Taiping 2015

Hari Terakhir Di Taiping 2015

Hari Terakhir Di Taiping 2015
Kakak Dan Mak Aku Berposing Sebelum Balik Melaka

Hari ini adalah hari terakhir aku di Taiping setelah 3 hari berkampung di rumah kakak aku .
Selama 3 hari di rumah kakak aku banyak juga tempat aku menjelajah.

Pergi ke Lake Garden Taiping, Penang dan juga makan Mee Udang Mak Jah. Tercapai dah hasrat mak aku nak jenguk anak perempuannya kat Taiping.

Manakala aku dan wife aku pula puas merayau-rayau hingga tersesat ke sana dan kemari. Terima kasih pada Waze yang banyak membantu.

Terima kasih pada kakak aku yang masakkan sarapan serta belikan cendul istimewa Taiping serta laksa yang amat sedap.

Sepanjang 3 hari di Taiping aku memang tak kesempatan mengambil gambar sebab schedule penuh dan yang paling aku frust aku tak dapat pergi ke Zoo Taiping....huhuhuhuhu.


Walau bagaimana pun misi utama kami selesai.
Malaysia Best Blog 2015
Hari Terakhir Di Taiping 2015
Bergambar Di Feri Pulau Pinang

Hari Terakhir Di Taiping 2015
Anak Buah Senyap Di Mee Udang Mak Jah

Hari Terakhir Di Taiping 2015
Selfie Di Taman Tasik Taiping 



Catat Ulasan

0 Ulasan