Malaysia Best Blog 2015

Malaysia Best Blog 2015

Malaysia Best Blog 2015

Malaysia Best Blog 2015  anjuran Ohduit.com yang memberi hadiah kemenangan lumayan untuk pemenang. Dan yang paling penting kontest "Malaysia Best Blog 2015” ini mencabar teknik SEO kita dalam mencapai ranking pertama dalam enjin carian Google.
Setiap dari kita mempunyai pendapat siapakah Malaysia Best Blog 2015. Adakala Malaysia Best Blog 2015 ini bukanlah blog pagerank tinggi tetapi nilai konten artikel yang menjadi tarikan utama. Itu pendapat aku.

Senarai  Malaysia Best Blog 2015 Hanif Idrus

Denaihati 
Blog yang terhebat di Malaysia. Merupakan rujukan pertama aku semasa mula-mula berblogging. Dimana aku mempelajari ilmu pagerank dari Denaihati.

Sebuah lagi blog yang mengajar bagaimana membuat wang melalui blog. Aku memang suka membaca artikel tentang teknik-teknik membuat wang yang diberikan oleh blogger ini.

Blogger otai yang mula beroperasi semenjak 2009 hingga kini terus ke hadapan tanpa menoleh ke belakang. Sebuah blog yang penuh informasi. Blog yang dimiliki oleh Khirol Hazwan yang pakar dalam bidang perniagaan online e-bay dan dropship.

Sebuah blog hiburan yang paling popular di Malaysia. Yang mengupas gossip terbaru dalam dunia hiburan tanahair.

Sebuah blog santai yang memang terbaik. Penulisan yang bersahaja memang menjadi kegemaran aku. Kata-kata blogger ini ialah  "Boleh jadi serius, lawak dan sedih ikut suhu sekitar. Jadi jangan pelik kalau permulaan cerita macam romantik tapi endingnya serupa National Geographic"

Sebuah lagi blog santai yang berbicara kehidupan dan kini sibuk sebagai pembuat pelamin pengantin profesional. Selain itu beliau juga adalah video blogger yang selalu membuat video mencuit hati.

Seorang ibu yang kuat berceloteh. Artikel tentang kehidupan keluarganya dan guru memasak. Bahasa yang digunakan pula bahasa ibu-ibu .
Motto kehidupannya ialah Apa-apa pun OK jerrr............ Menulis sekadar suka-suka, hanya perkongsian perjalanan kehidupan dengan sahabat alamaya.............

Sebuah blog kegemaran aku yang menceritakan tentang pendirian dan perjalanan kehidupan beliau. Seorang blogger yang gila-gila.
Motto beliau ialah kamu hepy ..aku hepy

Sebuah blog orang lama yang berkisar tentang hal-hal keagamaan. Melalui blog ini kita dapat melihat kesungguhan pemiliknya mengajak kita bersama-sama ke jalan Allah melalui ceramah. Blog yang amat menarik!!

Blogger sukan yang minat bola dan hanya minat satu pasukan sahaja iaitu MU..hehehehhee.
Mottonya I Believe Old Trafford Is The Theatre Of Dream But Only For United.

Inilah kesemua Malaysia Best Blog 2015 pilihan Hanif Idrus.. Bukannya pagerank menjadi pilihan tetapi blog-blog yang memberi ilmu serta sedikit ketawa apabila singgah ke blog mereka. 
“Mari menyertai contest SEO Malaysia Best Blog 2015 dan anda berpeluang memenangi hadiah utama, wang tunai bernilai ribuan ringgit!! Contest SEO ini dianjurkan oleh Ohduit.com.”
Kalau nak melihat artikel anda berada di kedudukan mana sila copy dan paste kat browser.
Ini adalah cara  Ohduit.com check rankin blog anda so aku nak tampal kat sini senang nak check..hehehehehehe.
https://www.google.com.my/search?q=malaysia+best+blog+2015

Catat Ulasan

9 Ulasan

All the best. Semoga berjaya Hanif
onlajer berkata…
oh nak pergi jenguk blog boni pulak lah, Good luck untuk contest ini bro hanif
Admin berkata…
Terima kasih kerana menyenaraikan blog saya dalam Malaysia Best Blog 2015.

Semoga berjaya dengan kontest SEO ini.

www.hasrulhassan.com
Khairul Zamri berkata…
Semoga sukses untuk kontes yang hebat ini
THE AUTHOR berkata…
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
si bongkok berkata…
Semoga hanif berjaya dalam contest seo ini.

p/s: Banyak juga ya contestant dari blogspot... :)
OKje berkata…
Gud luck Nep....tak sangka mak pun tersenarai dlm blog pilihan awak. Lama tak singgah nampak hihi...
Ahmad berkata…
Moga Tuan lebih success...Info sangat menarik