BEN ASHAARI : BLOGLIST FEB 2012

BEN ASHAARI : BLOGLIST FEB 2012


Ben Ashaari ada membuat satu segmen tukaran bloglist dan memang sejak 2 bulan lalu aku pun sibuk mencari tukaran bloglist.
Jom tukar bloglist dengan Hanif Bloglist ...
Masukkan http://hanifidrus.blogspot.com dan saya akan masukkan blog anda ke dalam bloglist saya Hanif Bloglist.

Kenapa Anda Patut-Patut Sangat Join Bloglist Hanif:
a) Hanif Bloglist Di ping ke Google Plus dan Ping  busuk
b) Hanif Bloglist Bukan Blog Hantu

Bahagian penting !
Sediakan satu bloglist yg baru bertajuk BEN ASHAARI : BLOGLIST FEB  2012.
Dari Ben Ashaari segmen ( Klik Ini  Untuk Join) anda masuk ke  ke blog mereka , kemudian tinggalkan pertanyaan di ruang komen tersebut , dengan ayat yang bertulis begini ..
“ANDA BERMINAT UTK MENUKAR LINK BERSAMA SAYA ? “
Dan jika anda bersetuju , maka sila balas kembali lawatan ke blog mereka dan tinggalkan komen di entri segmen ini dengan ayat ..
“ YA . SAYA BERMINAT DENGAN TAWARAN ANDA “
Selesai perjanjian , maka masukkan link masing masing ke dalam bloglist tersebut dalam tempoh 24 jam. Selepas 24 jam , kembali pastikan link anda dah dimasukkan . Jika tiada , sila kembali tanya pada blogger tersebut. Jika tiada respon, remove link dia ! Senang citer .. Tak yah gaduh gaduh .. ok ?

Jom kita beramai-ramai Buat Tukaran Bloglist !!!!!!!!!!!
Thank Ben Ashaari!!!!!!!!!!

Catat Ulasan

17 Ulasan

Nadiah berkata…
ANDA BERMINAT UTK MENUKAR LINK BERSAMA SAYA ?

follow saya juga ye...saya sudah follow anda...

tq
Tanpa Nama berkata…
ok done... hihihi =.= tqvm...
Zam berkata…
anda berminat menukar link bersama saya?

http://zamani84.blogspot.com/2012/01/ben-ashaari-bloglist-feb-2012.html
Zam berkata…
done! anda sudah berada dlm blog list saya ;)
Mak Usu berkata…
Tq! Nama dah dalam bloglist Mak Usu...
Dan Mak Usu follow sini sekali..
:)
Razif Redz berkata…
YA SAYA TERIMA ...
Link Hanif dh tersenarai dlm Razifredz Blog .... TQ
ERAZ FADLI berkata…
link blog telah dimasukkan dlm bloglist.. ;)
Reena Sidek berkata…
ok... sy dah masukkan awk dlm bloglist sy...
dya nasir berkata…
dya dah letak hanif dalam bloglist dya..:D
dila dh follow n listkn blog hanif...jom tukar link n follow!=)
THE AUTHOR berkata…
Semuanya saya dah letak dalam bloglist....thanks.
Dan saya telah jenguk semu ablog sebagai tanda penerimaan, jika saya belum jenguk please infrom saya...
My bloglist:
Hanif blog bloglist
shahazrin berkata…
dah... tq....tukar yer..
Jomkongsistory.com berkata…
saya pun berminat.. jom la bertukar link bloglist.. jom!

http://www.jomkongsistory.com/

saya dah masukkan dlm bloglist sy.. tq
Unknown berkata…
salam.. thankzz..dah letak link kamu dlm blog list sye.. :)
Nadia berkata…
bloglist dh masuk kat sini

http://bloglistnadya.blogspot.com/
THE AUTHOR berkata…
semuanay saya dah letak dalam bloglist..
thanks
Nadia berkata…
komen awk tak dapat siarkan kerana ada unsur SPAM..untuk makluman lanjut di entry ::

http://www.nornadiah.com/2011/11/spam-link-dalam-kotak-komen.html