APA NAK BUAT JIKA KEDAI SHOPEE ANDA HADAPI MASALAH. ( Chatting Sahaja Dengan Shopee)

APA NAK BUAT JIKA KEDAI SHOPEE ANDA HADAPI MASALAH. ( Chatting Sahaja Dengan Shopee)


 Sebagai peniaga di Shopee atau Seller Shopee, anda akan melalui pelbagai pengalaman yang manis atau pahit.


Dan adakalanya masalah berlaku disebabkan sistem Shopee yang tiba-tiba huru- harakan kedai Shopee anda sebagaimana saya menerima satu masalah Air Way Bill saya masih lagi pending walau pun buyer telah menerima produk tersebut. Yang menakutkan saya ialah Shopee telah keluarkan reminder, parcel tidak dihantar pada tarikh yang ditetapkan, Dan jika Shopee penalti anda maka habislah sales anda pada bulan ini atay 14 hari menangis...huhuhu Nasib baik saya sempat chatting dengan buyer dan beliau telah terima dan makan produk tersebut, Sekarang bagaimana hendak menyelasaikan masalah kedai Shopee anda. Caranya amat mudah sangat iaitu chatting dengan Shopee dan mereka akan membalas soalan anda. Tak payah nak e-mail pelbagai hanya chatting shaja. Disebelah kanan penjuru terdapat satu button yang membolehkan anda chatting dengan Shopee dan anda tanya apa sahaja masalah anda. Agen sebenar bukan bot akan menjawab soalan anda membantu anda. Saya puji Shopee kerana pantas menjawab soalan saya tetapi sebelum tu saya dah screen shot dokumen berkaitan. PADA 28/1/2021 selepas 3 hari, Shopee telah membalas mengatakan masalah sudah selesai. Wow!!! Shopee terbaik MASTERCLASS SHOPPERMANIAC : https://www.shopeefunnel.online/ Kami menawarkan EBook untuk anda menjana sales di kedai Shopee serta Master Class Facebook Ads serta Blogging WEBSITE SHOPPERMANIAC: https://www.shoppermaniac.com/ ------------------------------------------------------------ KEDAI SHOPEE SHOPPERMANIAC: https://shp.ee/bf3ddkb #shoppermaniac

Catat Ulasan

0 Ulasan